Dag 18: Oakdale - San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 18: Oakdale - San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 18: Oakdale - San Fransisco

Door: Lia

09 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Eerst een Walmarkt supercenter in Manteca opgezocht voor de boodschappen en daarna weer verder gereden naar San Fransisco. De stad inrijden vonden we niet zo`n goed idee. Dus een visitor-center opgezocht. Het was dus wel vlakbij de Powellstreet (centrum). Kevin, Harry en Boris naar het kantoor en de rest bleef bij de campers. We stonden met de campers in een achterbuurt en volgens mij voor een dealerpunt "Hotel Sunside" met een hek ervoor en iedereen die eruit kwam keek goed om zich heen. We voelden ons soort spionnen met contact via de Walkie talkie. We hebben de meest gekke figuren langs zien komen. Lachwekkend, maar toch de camper maar even op slot gedaan.
Bij de campground aangekomen konden we direct mee met een shuttle bus naar het centrum. We zijn vanaf Chinatown naar de Fisherman wharf gelopen. Wat gewinkeld en gegeten.

We hebben allemaal een vestje moeten kopen, want het is hier aan zee iets kouder als we gewend zijn. Om 10 uur stond de shuttlebus er weer, dus weer naar de camping en slapen met fris weer. Ook weer lekker!