Dag 19 : San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 19 : San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 19 : San Fransisco

Door: Lia

10 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn Boris, Myron en Jessica naar Alcatraz geweest en Kevin, Harry en Lia wezen winkelen bij Union Square. Om 1 uur afgesproken bij pier 39 (heel veel winkeltjes etc.), de zeehonden gekeken en toen met zijn zessen fietsen gehuurd. We zijn de Golden bridge over gefietst. Erg leuk. Overdag is het hier ca. 25 graden en s`nachts voor ons gevoel koud ca. 15 graden. Wij, Harry en Lia zijn om 20:00 uur met de shuttle bus terug gekomen naar de camping. Dit is niet te lopen zo`n 10- 15 km van de stad af. De jongens en meisjes waren nog niet uitgekeken in de stad dus komen later terug. Heb ik even de tijd om deze site bij te werken, want er is hier nu ook eindelijk goede internetverbinding.

O, ja Ella, de knuffel die ik moest doorgeven aan Boris vond hij erg lief en leuk!

• 14 September 2014 - 22:05

Ella:

Dank voor het geven van de knuffel lia,
    Wij beginnen nu wel af te tellen...jullie vast nog niet;)

Liefs ella en john