Dag 23 : Ventura - Lake Elsinore - Reisverslag uit Lake Elsinore, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 23 : Ventura - Lake Elsinore - Reisverslag uit Lake Elsinore, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 23 : Ventura - Lake Elsinore

Door: Lia

14 September 2014 | Verenigde Staten, Lake Elsinore

We zijn doorgereden naar Malibu, dit is net voor Los Angeles. Daar aangekomen mochten we de camping nog niet op, pas om 1 uur en 1 nacht kost met oceanview $ 154,- per camper.

Het is er verschrikkelijke druk, er was een of andere triatlon aan de gang. Pfff..... wat een drukte, na overleg hebben we besloten om verder door te rijden en LA maar links telaten liggen. We hebben genoeg steden gezien. Dag LA!!!!!

Toen we het binnenland inreden snapte we waarom de mensen de kust opzoeken. Wat was het daar lekker koel. We zijn terecht gekomen bij Lake Elsinore. Er is hier nog water in het meer, alleen het lijkt wel op erwtensoep. Maar het is verkoeling. We blijven op deze campground 1 nachtje, morgen gaan we naar de buren.
Die camping heeft full hooked up (elektra, water en afvoer)