Dag 10 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 10 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 10 Las Vegas

Door: Lia

01 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we naar de Hooverdam geweest. Leuk om te zien! Daarvoor en daarna hebben we nog wat gezwommen in het zwembad bij de camping, dat is wel nodig om op temperatuur te blijven, want het is hier overdag 38 graden en s`nachts ca. 25 graden.

Na het eten, Myron heeft spaghetti gemaakt, en wat wasjes draaien zijn we richting de strip gegaan. Eerst in Circus Circus rond gelopen, daarna naar het einde van de strip met een taxi.Bij de piramides en New York New York naar binnen geweest. Ook zijn we in de achtbaan in New York New York geweest. Het vandaag een stuk rustiger dan gisteren. Tussendoor nog wat gegokt. De een wint niets,de ander iets, maar de grote klapper hebben we nog niet binnengehaald. Daarna bij de camper nog een biertje en dan weer slapen. Alweer een dag voorbij!

• 03 September 2014 - 16:25

Lia:

Hier in Las Vegas geen goede internetverbinding om foto's te uploaden. De volgende camping proberen we het weer.