Dag 25: Lake Elsinor - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 25: Lake Elsinor - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 25: Lake Elsinor - Phoenix

Door: Lia

16 September 2014 | Verenigde Staten, Phoenix

Vanmorgen na het ontbijt hebben Boris en Kevin nog even de lege blikjes en plastic flesjes bij de buurman van de vorige camping gebracht.Het lijkt erop dat hij in zijn campertje woont met zijn vrouw en kind. Hij haalde de blikje en flesjes uit vuilnisbak. Ook hebben wij hem de fles honing whiskey, die bij ons niet gedronken werd, gegeven. Hij was erg blij ermee. We hebben zo tussendoor heel wat zwervers en mensen die in hun camper leven gezien.

Daarna zijn we zo`n 550 km doorgereden naar Phoenix. Dit word de laatste camping. We hebben er gisteren op internet 1 opgezocht vlakbij de inleverplaats van de camper. Daar aangekomen bleek het een 55+ resort met stacarvans te zijn. Toch hadden ze nog een plekje voor ons. S`avonds zijn we op zoek gegaan naar een Apple winkel, want Jessica wil eigenlijk de I-phone-6 kopen. Maar ja ......deze komt in America op 19 september uit. Precies de ochtend dat wij wegvliegen.