Dag 28/29: Phoenix - Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 28/29: Phoenix - Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 28/29: Phoenix - Amsterdam

Door: Lia

19 September 2014 | Nederland, Amsterdam

De taxi kwam niet opdagen, maar gelukkig kwam er een hotel-airport shuttle een andere passagier ophalen bij het hotel en konden we met hem meerijden naar het vliegveld. Het vliegtuig naar Houston was op tijd. Met de vlucht naar Amsterdam hadden we een half uurtje vertraging, maar deze tijd is weer ingehaald tijdens het vliegen, dus keurig op tijd zijn we zaterdagmorgen om half 9 geland op Schiphol. Taxi Van der Laan stond al op ons te wachten, perfect geregeld.

Nu nog even een weekend bijkomen en dan volgende week allemaal weer fris aan het werk met een mooie herinnering aan deze vakantie!

• 21 September 2014 - 21:54

Voshart:

Fijn dat jullie weer thuis zijn.

• 22 September 2014 - 19:36

Elly:

Mooie verslagen! en foto's !