Dag 8 Glendale - Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 8 Glendale - Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 8 Glendale - Bryce Canyon

Door: Lia

30 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vanmorgen nog even naar de rivier achter de camping gelopen. De oever is daar verstevigd met auto`s. De eigenaar vertelde dat zijn vader dit gedaan heeft zo`n 55 jaar geleden. Vanuit Glendale (Utah) zijn we doorgereden naar de Bryce Canyon. Ik vind dit gesteente toch net iets mooier dan de Grand Canyon.

We hebben gewandeld door de Canyon. Pfff... het was weer een hele klim om eruit te komen, maar prachtig!! Na de wandeling zijn we nog even doorgereden naar wat uitzichtpunten in het park en daarna naar de camping, ook net buiten het national park. Op deze camping hebben we zes jaar geleden ook gestaan.

Hier ook wat foto`s van de binnenkant van de camper

• 02 September 2014 - 21:42

Elly :

Foto's niet te zien Lia !

• 06 September 2014 - 15:56

Els Oostveen:

Staat jullie goed hoor!

• 06 September 2014 - 15:58

Els Oostveen:

Oja , ik bedoel de foto met Myron & Jessica. En ziet er allemaal wel spectaculair uit hoor!