Dag 13: Isabelle Lake - Three rivers, Sequoia Park - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 13: Isabelle Lake - Three rivers, Sequoia Park - Reisverslag uit Three Rivers, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 13: Isabelle Lake - Three rivers, Sequoia Park

04 September 2014 | Verenigde Staten, Three Rivers

We gaan weer verder richting Sequoia National Park. We zijn gereden door een zeer bergzaam gebied. Wat denk je!! Staan we aan de verkeerde kant van het park. De wegen zijn te klein/smal om met de camper van 30 ft er door heen te rijden. Morgen gaan we naar de andere kant ca. 2 uur rijden. We zijn nu op een camping aan een rivier met ook al heel weinig water. Op de camping is wel een swimming hole, daar zijn we even geweest om af te koelen. We hebben ook weer wifi, dus nu ook weer druk om ons dagboek bij te werken voor later en het thuisfront.

• 05 September 2014 - 21:25

David Schild:

mooie verhalen, mooie foto's
    genieten maar!
    groet van david en mieke