Dag 15 Sequoai Park - Coarsegold - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 15 Sequoai Park - Coarsegold - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 15 Sequoai Park - Coarsegold

Door: Lia

06 September 2014 | Verenigde Staten, Coarsegold

Vanmorgen voor het eerst in de camper ons ontbijt genuttigd. Niet vanwege het weer, maar de wespen. Binnen een korte tijd zaten er een stuk of tien. Na het ontbijt zijn we naar een waterval in het park gereden (ca. 30 mijl) en daarna gelopen (2,7 mijl). Een mooie route door het bos/berg met veel mugjes om je kop. Jessica werd er gek van
en is terug samen met Myron over de weg gelopen.Bij de waterval concludeerde we weer dat er weinig water was. Gisteren vertelde een amerikaan dat er al vanaf november 2013 geen regen meer is gevallen. Ze hebben het hier al over "brown California" Tijdens de wandeltocht terug hebben we ook nog even gezwommen, brrrr.... wel koud dat water.

Daarna weer 30 mijl teruggereden, de andere camper opgehaald en verder gereden richting Yosemite park. Hier is het ook al zolang droog. Dus van deze watervvallen verwachten we ook niet veel. We overnachten op een KOA camping in Coarsegold.

• 09 September 2014 - 21:55

Ella En John:

Hallo harrie, lia, myron, jessica, kevin en boris,
    Wij zijn weer thuis we hebben het heerlijk gehad!
    We konden nu jullie reisverslagen lezen, leuk om te volgen..en mooie foto's!
    Genieten jullie maar lekker..

En lia geef boris even een lekkere knuffel van mij, ella
    Lieve groetjes john en ella

• 09 September 2014 - 22:32

Kees Jan En Marielle:

wheee. wij willen ook. mooie fotos . veel plezier .

• 10 September 2014 - 09:09

Renske Hendriks:

Hoppa, eindelijk ook maar eens even de site gelezen! Wat een super gave reis zeg! Jullie zien en beleven echt fantastische dingen! Ben benieuwd naar de rest van de foto's. Geniet er nog maar lekker van! En geef die knups ook maar een hele dikke knuffel van mij!!!

Enjoy!
    Renske, Dennis en Guussie!