Dag 20: San Fransisco - Watsonville - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 20: San Fransisco - Watsonville - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 20: San Fransisco - Watsonville

Door: Lia

11 September 2014 | Verenigde Staten, Watsonville

Vandaag heb ik eerst de kleding gewassen, Jessica haar blog bijgewerkt en de jongens zijn gaan vissen. Ze zijn aangehouden door de politie omdat ze geen visvergunning hadden.Gelukkig bleef het, omdat ze uit Europa kwamen, bij een waarschuwing. Toen ze terug waren zijn we maar gaan rijden richting Santa Cruz.Bij Santa Cruz hebben we de campers geparkeerd en gaan lopen de pier op. De kermis op het strand was dicht, het seizoen is om.Teruggekomen hadden we het weer voor elkaar, twee waarschuwingen voor het parkeren. De campers zijn te lang voor een parkeervak. Daarna zijn we naar het park National Bridges gereden. Kevin en Myron hebben daar gezwommen in de Pacific oceaan. Het is hier niet echt warm, een beetje mistig.

Toen op zoek naar een campground, uiteindelijk zijn we terecht gekomen in Watsonville, dit is tussen Santa Cruz en Montery in. Voor het eten nog even een potje midgetgolf gespeeld en daarna heeft Kevin gekookt. Hamburger op de bbq( boven het kampvuur)

• 13 September 2014 - 22:46

Voshart:

hey hallo allemaal.dat jullie het
    naar jullie zin hebben is wel duidelijk zeg!!! leuk om alle verslagen te lezen en foto s te bekijken. je ziet en doet een hoop zo.liefs Ineke