Dag 21 Watsonville - Big Sur - Reisverslag uit Big Spring, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 21 Watsonville - Big Sur - Reisverslag uit Big Spring, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 21 Watsonville - Big Sur

12 September 2014 | Verenigde Staten, Big Spring

We hebben s`morgens eerst een duik genomen in het zwembad bij de de camping en toen doorgereden naar het aquarium in Monterey.
Na Monterey op weg naar de Big Sur. Daar aangekomen waren alle campings vol, vol en nog eens vol. Uiteindelijk hebben we op een parkeerplaats bij een restaurant/tankstation net na de Big Sur gestaan. De eigenaar vertelde dat het hier de laatste jaren heel druk is en dat het normaal is dat alle campgrounds vol zitten. Dus voor degene die nog een uitdaging zoeken, begin een campground/ RV Park langs de kust in Californie.

s`Avonds een potje monopoly in de camper gespeeld. Boris heeft gewonnen, gelukkig maar!

• 14 September 2014 - 22:14

Ella.hendriks:

Boris aan de spelletjes...
    Haha;)

• 16 September 2014 - 01:12

Lia:

Ja, Ella en gelukkig heeft hij gewonnen. Dus het bord is nog heel, haha....