Dag 22: Big Sur - Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 22: Big Sur - Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 22: Big Sur - Ventura

13 September 2014 | Verenigde Staten, Ventura

Vanmorgen eerst wat gewandeld, Kevin, Myron en Boris zijn naar beneden naar de zee gelopen. Daar lagen auto-onderdelen, waarschijnlijk zijn deze ooit van de weg afgeraakt.
Teruggekomen bij de campers zijn we doorgereden naar de Pismo beach, daar zijn de jongens gaan crossen op een quad en de meiden langs het strand gelopen en wat liggen luieren en zonnen op het strand. Jessica haar rug is verbrand. Er staat een windje en met de zon verbrand je dan snel. Toen we weer herenigd waren zijn we weer een stukje verder gereden en op zoek naar een campground. We hebben weer dezelfde fout als gisteren gemaakt. Te lang door gereden, dus de dunbezaaide campgrounds zaten vol. We hebben veel verder gereden dan de bedoeling was.

Uiteindelijk hebben overnacht in Ventura County, net voor Los Angeles. Een camping langs de snelweg 101 en de spoorbaan horen we ook. Ongelooflijk dat er niets beter te krijgen is. Maar, ja er zijn waarschijnlijk toch mensen die het leuk vinden om op een camping met herrie te staan. We mochten wel weer een kampvuurtje maken en konden buiten ( in de herrie) zitten.

Elly nog even een Whattsapp gestuurd, want die is al jarig (14-9-2014) En nu proberen te slapen.