Dag 17, 18 en 19 in de camper (Los Angeles) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 17, 18 en 19 in de camper (Los Angeles) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 17, 18 en 19 in de camper (Los Angeles)

Door: webmaster

22 Juli 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo, daar zijn we weer. Een tijdje geleden, he? Wij zijn nog steeds in de buurt van Los Angeles.

Op dag 17 zijn we rustig aan vanuit Las Vegas richting de kust vertrokken. De mannen moesten s`morgens nog even een schietbaan bezoeken. Zij vonden dit erg leuk. Daarna door de saaie woestijn naar LA. Wat was het lekker koel, toen we uit de auto stapte.

Op dag 18 zijn we doorgereden naar Malibu, een plaatsje naast LA. Dit ligt aan de kust. Wij zijn s`middags nog wel LA in geweest. Bij de Universal studio`s in Hollywood. Het was er erg druk en al laat dus hebben wij alleen maar door de winkelstraat bij de studio`s gelopen. We zijn snel aan de drukte ontsnapt en weer naar de camping gegaan. Lekker naar het strand.

Op dag 19 hebben we ook al niet zoveel gedaan. We zouden naar Disneyland gaan, maar dan moesten we weer die drukke stad in. Dus zijn we naar Six Flags, net buiten LA geweest. Daar aangekomen zagen wij dat er ook een waterpark met heel veel glijbanen naast zat. Dit trok ons meer aan want het was weer erg warm weer. Water blijft ons aantrekken. Die achtbanen komen wel weer een keer.

Morgen rijden we verder richting San Francisco, n.l. naar Santa Barbara. Ook aan de kust.

• 22 Juli 2008 - 06:19

Elly :

Lia kijk even op je telefoon of mail.

• 22 Juli 2008 - 06:23

Ludo:

Hallo USA-ers,
    Het ziet er allemaal fantastisch uit!! Als ik dit zie krijg je gewoon ook zin om naar de USA te gaan.

• 22 Juli 2008 - 18:33

Dennis:

Hoi Lia en fam

Eindelijk een berichtje van mij. Erg leuk om die verhalen allemaal te lezen. Zeker als je er een keer geweest bent komt het toh wel bekend voor. Veel plezier nog.

Dennis (oud-edo)

• 22 Juli 2008 - 20:16

Els:

Ha die fam. O.,

Zat vnvd nog naar een fim te kijken en waren deze personen onderweg naar Vegas door 'die' woestijn en ja, toen dacht ik aan jullie natuurlijk. Ziet er idd wel een beetje saai uit, maarja, volgens mij is het verder best mooi én leuk om daar te zijn, toch? Nou verders weinig spectaculairs, alleen dat ik nu ook vakantie heb...en Bennie heb ik een xtra knuffel gegeven, jullie krijgen er 1 terug. De groeten weer en tot de volgende keer, zeejoe

• 24 Juli 2008 - 20:09

Lia:

lekker zwemmen, nou ja zwemmen, glijden en ook nog in de zee.
    heerlijk. gaan jullie nog naar disney?
    of de volgende reis als de motoren meegaan?