Dag 20 in de camper (Santa Barbara) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 20 in de camper (Santa Barbara) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 20 in de camper (Santa Barbara)

Door: webmaster

23 Juli 2008 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag zijn wij verder gereisd naar Santa Barbara. Het is hier een leuk, maar wel duur RV- park. De prijzen verschillen nogal de goedkoopste was 12 dollar en deze 90 dollar per nacht. Maar, ja dan heb je wel een zwembad, hottub, de beach, schone douche en wc,stroom, water, wasserette etc.

Het bevalt ons prima om het laatste weekje lekker lui te zijn. Vandaag hebben wij toen we op het strand waren, dolfijnen langs zien zwemmen. Ook hebben wij een kolibri (goed kijken op de foto met gele bloem)zien vliegen. Dat is ook weer leuk. En in de avond hebben wij maar eens een kampvuurtje gestookt.

Het rijden langs de kust is best mooi. Af en toe missen wij onze motoren wel. Maar het gemak van een camper is toch ook wel weer een voordeel. Dus mochten wij nog eens teruggaan gaan de motoren mee op een aanhanger, hebben wij al bedacht.

• 23 Juli 2008 - 19:20

Fam. Kok:

Hallo familie Oostveen,
    Wij volgen jullie bijna elke dag, ik denk dat het in het echt nog mooier is als op de foto's, Sjohn is er helemaal weg van .
    Rowan en Shannen vinden het ook erg leuk om te kijken waar jullie nu weer zijn.
    Het is nog maar een weekje wat gaat het snel .
    Geniet nu maar lekker van dit laatste weekje.
    Groetjes Familie Kok

• 24 Juli 2008 - 20:04

Lia:

bij jullie is het mooi weer en gelukkig nu ook hier. wat spannend om die dolfijnen zo van dichtbij te zien...dan op de foto zetten valt vast niet mee. ze zwemmen of duiken flink zo te zien.