Dag 21 en 22 in de camper(Pismo beach en Big Sur ) - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 21 en 22 in de camper(Pismo beach en Big Sur ) - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 21 en 22 in de camper(Pismo beach en Big Sur )

Door: webmaster

25 Juli 2008 | Verenigde Staten, Big Sur

Op dag 21 zijn de mannen in de duinen bij Pismo Beach wezen crossen op een quad. Dit was nog leuker dan een tour maken. En ik heb een strandwandeling gemaakt. Je ziet de pelicanen op het strand.

Daarna hebben er een goede camping opgezocht. Bij de quadverhuur was ook wel een camping, maar dat was niet naar ons zin. Beetje armoedig. Het weer is nu wat minder. We hebben de vesten weer opgezocht.

Op dag 22 zijn we verder naar het noorden gereden langs de kust(over route 1). Echt een hele mooie route, je kijkt je ogen uit. We hebben zebra`s zien lopen( geen foto) en zeekoeien zien kuieren. Wat een lompe, luie, zware beesten. Maar echt geweldig om te zien! We zijn nu op een camping bij Big Sur en morgen gaan we verder naar Carmel of Santa Cruz.

• 28 Juli 2008 - 18:08

Elly:

Hallo Familie

De reacties worden minder dus hier ben ik weer.
    Alles goed bij jullie?
    Ik hoor net weer bosbranden in californie.Dichtbij Yosemite Park,maar volgens mij zijn jullie daar niet in de buurt.
    Hier warm weer met soms fikse onweer en hoge luchtvochtigheid. dus erg klef weer.
    Nog een paar dagen wat gaat het snel hé.
    Groetjes