Dag 16 in de camper (Las Vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 16 in de camper (Las Vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 16 in de camper (Las Vegas)

Door: webmaster

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteravond zijn we Las Vegas in geweest. Je blijft je verbazen. Het is net wat je zegt Frans, alles is groot!! Niet alleen het eten, maar ook de reclameborden, de gebouwen, de auto`s.

Vandaag zijn we in de Stratophere(die hoge toren) geweest. Wat een hoogte, 1050 feet is 350 meter. Er zaten drie atracties boven. In de Big Shot zijn wij geweest. Die andere twee hebben wij maar even laten zitten. In de Big Shot wordt je omhoog geschoten, wat een uitzicht met 4 g-kracht in je maag. s`Middags hebben we wat gewinkeld En dan wel in de winkels blijven want de temperatuur (112 F) is wat hoog. Omgerekend is dit 44 graden. Daarna lekker het zwembad(deze zijn wel klein in de USA) in geweest. Harry ging zelfs nog even in de sauna, want dan is het lekker koel buiten...!??!!

In de avond weer naar The Strip geweest. O, ja wat het gokken betreft, geen winst, we hebben wel wat dollars in de kasten gegooid, maar de jongens mogen de casino`s wel in maar niet stil staan, omdat ze onder de 21 jaar zijn. Dus voor het gokken gaan we nog maar een keer terug.

Morgen rijden we door naar Los Angeles.

• 20 Juli 2008 - 12:29

Willie:

Ja lia dat is echt waar
    als je in de sauna gaat
    dan is het erbuiten gewoon koel
    hier is het echt koel met 16 tot 19 graden en heel veel regen.

• 20 Juli 2008 - 18:43

Elly:

Hallo allemaal
    Wat een hitte bij jullie.Hier niet eens de helft. Maar het word beter.
    Je zag al dollartekens zeker Harry.Maar helaas geen winst het gaat al net als hier in
    het casino. Jammer hé.
    Groetjes van ons.

• 20 Juli 2008 - 20:07

Piet Van Dijk:

hallo oostveentjes
    wat een geweldige vakantie met mooi weer
    hebben jullie
    en een indrukwekkend reis