Dag 23, 24 en 25 in de camper - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 23, 24 en 25 in de camper - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 23, 24 en 25 in de camper

Door: webmaster

29 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Daar zijn we eindelijk weer. Het is het einde van de vakantie, Jammer, we hebben nog weinig zin om naar huis te gaan. Alhoewel als we de temperatuur bij jullie horen is het ook wel weer lekker!! De laatste dagen is het weer echt een stuk minder dan dat we gewend zijn. In Half Moon Bay spraken wij een Amerikaanse vrouw die zei dat er langs de kust rond San Francisco altijd vanuit zee erg veel mist aanwezig is.

Op dag 23 zijn we naar Santa Cruz doorgereden, nadat we eerst het zeeaquarium in Monterey bezocht hebben. We hebben op een camping net buiten Santa Cruz gelogeerd. Twee andere campingen waren al vol. Wij denken dat de amerikanen vakantie hebben gekregen, want dit hebben we nog niet meegemaakt.

Op dag 24 zijn we naar Santa Cruz geweest. Op de beach heb je daar een soort kermis. We hebben daar eindelijk in de achtbaan gezeten. (Disneyland laten we zitten, Lia)Daarna doorgereden naar Halfmoon Bay, want in Santa Cruz was geen camping meer te vinden. We dachten al aan illegaal kamperen.

Op dag 25 hebben wij niet veel gedaan. De jongens wat gevist(alleen Myron heeft een zeester gevangen)Wij (Harry en Lia) hebben wat in de haven rondgelopen van Halfmoon Bay. In de kroeg zaten veel amerikanen om 11 uur al aan de sterke drank terwijl wij een bakkie koffie gingen drinken. Er werd ook al snel gevraagd waar wij vandaan kwamen, want in dit plaatsje is het normaal dat je zondagochtend een borrel drinkt. S`middags naar onze laatste camping in San Francisco doorgereden. Gelukkig hadden wij deze camping al geboekt.

Vandaag(dag 26) zijn we naar Alcatraz geweest. Erg leuk om te bekijken. Ook hebben we nog wat in San Francisco rondgelopen. Wij vinden het een erg mooie stad. Om zes uur zijn we weer terug naar de camper gegaan om op te ruimen en morgen dan gaan we de camper weer inleveren. Om 15.10 uur vliegen we weer richting huis. Woensdagmorgen om 10.30 uur landen we dan in Nederland.

Wij vonden het erg leuk dat er zo meegeleefd is met onze reis!! Voor degene die nog op vakantie gaan, een hele fijne vakantie toegewenst en we zien jullie wel weer in Nederland.

• 29 Juli 2008 - 08:26

Elly:

Harry, Lia, Kevin en Myron
    Prettige vlucht en tot woensdag.
    Groetjes Ben,Elly,Michael en Ivo

• 29 Juli 2008 - 09:15

Erna:

Wauw!
    Het was erg leuk om jullie te volgen. En aan de foto's en de verhalen te zien was het een gweldige reis. Ik begrijp dat jullie morgen al weet thuis zijn. Wat gaat dat toch snel hè. Prettige terugreis.

Groeten Erna

• 29 Juli 2008 - 15:05

Angelique:

Ik wens jullie een hele fijne vlucht terug naar Nederland! En het is inderdaad verschrikkelijk mooi weer hier!

Groetjes Angelique