We zijn geland in de USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oostveen - WaarBenJij.nu We zijn geland in de USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van oostveen - WaarBenJij.nu

We zijn geland in de USA

Door: webmaster

01 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Met een lichte vertraging zijn we aangekomen in San Francisco. De reis is erg goed verlopen, 10 uur vliegen.

We zijn zelfs vanmiddag nog even naar Fishermans Wharf geweest. Nu zijn we wel erg moe, mag ook wel want we zijn bijna 24 uur wakker!! Het is nu half acht in de avond lokale tijd(bij julle half 5 s`morgens) en gaan eerst maar een nachtje slapen. Foto`s volgen nog.

groetjes van Harry, Lia, Kevin en Myron

• 02 Juli 2008 - 04:25

Elly:

Goedemorgen Harry,Lia,Kevin en Myron
    Goed geslapen ? Dat zal best wel na zo'n lange dag. Het hotel ziet er goed uit. Even opgezocht.
    Hier begint de dag weer bijna 6.30 uur. Genieten jullie er maar van en veel plezier. Wij blijven jullie volgen.

Groetjes Ben,Elly,Michael en Ivo

• 02 Juli 2008 - 19:57

Els:

Ha die fam. O.

Das mooi om te horen dat jullie geland zijn, hihi.Ik hoop dat juliie inmiddels een beetje zijn uitgerust na zo'n lange reis/dag/avond/nacht enz. Veel plezier en houd ik jullie in de gaten, groeten van Els