Hoi - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Hoi - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Hoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

We hebben, op Lia na dan, heerlijk geslapen. Vandaag zijn we weer San Francisco in geweest, het Maritime museum bezocht en overde Golden Gate Bridge gefiets. Daar was het prima weer voor, want het is niet echt warm ca. 16 graden, schat ik.

Morgen gaan we de camper ophalen en hoop dan met de laptop verbinding te krijgen om wat foto`s te plaatsen.

Groetjes

  • 03 Juli 2008 - 04:53

    Elly:

    Hoi

  • 03 Juli 2008 - 17:11

    Frans De Zwart:

    zo eindelijk jullie site gevonden.begrijp dat je goed bent aan gekomen goed dat te horen want ik had nog wat onderdelen in mijn gereedschap kist gevonden ha ha. nog veel plezier en niet te hard rijden he. gr frans

  • 03 Juli 2008 - 19:30

    Angeline:

    Hoi allemaal,

    Fijn om iets van jullie te horen. vandaag in jullie huis aan de poets geweest en alles is weer netjes.Jullie kunnen weer thuis komen.HAHAHA.
    De poes was erg aanhankelijk en vond het fijn om even aagehaald te worden, dus dat heb ik dan ook maar even gedaan.
    Hier de laatste dagen voor de grote vakantie en het afscheid van Shannen van de basisschool. jullie nog heel veel plezier en ik vind het erg leuk om op de hoogte te blijven.

    groetjes,

    Angeline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

The USA

Actief sinds 01 Juni 2008
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 16248

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 20 September 2014

2014: Yeah...weer naar de USA!!

01 Juli 2008 - 30 Juli 2008

2008: Mijn eerste reis

Landen bezocht: