Dag 1 in de camper - Reisverslag uit Isleton, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 1 in de camper - Reisverslag uit Isleton, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 1 in de camper

Door: webmaster

04 Juli 2008 | Verenigde Staten, Isleton

Gisteren hebben wij de camper opgehaald en naar een camping toe gereden. Het landschap waar wij nu zitten lijkt erg veel op het Nederlandse landschap en nu komt het ergste we hebben zelfs in de file gestaan. Dus ook hier is het druk!! Wij zitten nu op een KOA camping bij een jachthaven in Isleton. Gaan nu kijken wat we vandaag gaan doen. Wel alvast wat foto`s op de site gezet van afgelopen dagen

• 04 Juli 2008 - 19:42

Elly:

Een mooie ruime camper zo te zien op de foto. Daar ook files dat had je niet verwacht Lia.
    Mooie foto's. Kevin die auto lijkt jou wel wat zeker. Groetjes Ben en Elly

• 05 Juli 2008 - 10:18

Patricia:

Hallo Fam. Oosteen,

Wat hebben jullie een leuke profiel foto!! hihi
    En wat een stoere camper!! We zullen jullie volgen de aankomende maand!!

Groetjes Coen & Patricia

• 05 Juli 2008 - 10:21

Marcel:

leuke trekkers hut hebben jullie uit gezocht nou heel veel mooie km ters gewenst en een fijne vakantie ps yvo en maddy hebben een dochter marit heet ze