Dag 5 in de camper - Reisverslag uit Chester, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 5 in de camper - Reisverslag uit Chester, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 5 in de camper

Door: webmaster

08 Juli 2008 | Verenigde Staten, Chester

Vanmorgen werden wij wakker met een brandlucht. De bosbranden zie je om je heen. Vandaag zijn wij naar het Lassen Nationaal park geweest.

Hier zie je natuurbronnen,geisers, de hitte borreld uit de aarde. Het stinkt naar zwavel, dat is wat minder maar ontzettend mooi. Het is erg warm, terwijl je in het park nog door sneeuw heen loopt. De bronnen waren op 2600 meter. Aan de warmte moeten wij nog wel wennen.

Het is erg leuk om de reacties te lezen!! Zeg collega`s, zou ik een fotosessie maken in de camper?? Ik heb nu aleen leuke foto voor Patrick, weer eens wat anders dan een klein bestelbusje!

• 08 Juli 2008 - 07:19

Piet Paulusma:

Het ziet er op de foto's al indrukwekkend uit, kan je nagaan als je er rondloopt.
    Het laatste weerbericht in Mijdrecht en omstreken is er sprake van regen. Een beetje regen en soms een beetje veel regen. Veel plezier nog, ik kijk al uit naar de volgende foto's

• 08 Juli 2008 - 16:17

Lia:

Goh, Piet. Leuk dat je reageert. Kun je ons ook het weer voor Californie doorgeven?

• 08 Juli 2008 - 19:21

Elly:

Hoi vakantiegangers

Kijken julie uit naar die bosbranden. Alweer mooie foto;s Wij zijn jaloers op dat mooie weer. Hier geen eiland weer.
    Ik heet geen Piet!! Maar het weer bij jullie daar blijft warm.
    Groetjes van ons.

• 09 Juli 2008 - 08:00

Angelique:

Hoi familie Oostveen,

Het ziet er allemaal wel geweldig uit! En die truck van Fedex is tenminste een echte! Straks wil Patrick nog verhuizen naar Amerika. Nou geniet ervan en stuur ook effe een beetje mooi weer naar Nederland! Gewoon effe deze kant op blazen.

Groetjes Angelique

• 09 Juli 2008 - 13:42

DoO:

lekker weer!
    ken je hier niet echt zegge xD
    -Xx.'

• 09 Juli 2008 - 19:40

Els:

Hello fam. O.,

Zowee, dit zijn best mooie plaatjes hoor! En wat leuk he, zo'n site, kunnen we jullie nog een beetje in de gaten houden...hi hi.

Veel plezier en tot de volgende x, groet van mij