Dag 6 en 7 in de camper - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 6 en 7 in de camper - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 6 en 7 in de camper

Door: webmaster

10 Juli 2008 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Gisteren zijn wij rustig aan naar het zuiden afgedaald, naar South Lake Tahoe. En vandaag hebben wij gewoon een daagje geluierd op het strand van Lake Tahoe.De temperatuur is hier goed, maar van het water af is het nog steeds erg warm.Ik zag vandaag een temperatuurmeter met 93 farhenheit, ik denk ca. 30 graden. Gelukkig koelt het s`nachts lekker af. Wij hopen dat bij jullie het weer ook alweer wat beter is.

De eerste bekeuring hebben we ook al binnen.We hebben ons keurig aan de snelheid gehouden, hoor. Maar stonden verkeerd geparkeerd.

Voor de liefhebbers nog wat foto`s van de camper.

Morgenochtend vertrekken wij naar het National Park Yosemite. We houden jullie op de hoogte.

• 10 Juli 2008 - 11:54

Elly:

Hoi vakantiegangers
    Het is rustig daar op het strand. Heerlijk weer wij dromen er van. Hier nu alweer regen.Genieten jullie er maar van.
    Goede reis naar het National Park Yosmite.Wij blijven jullie volgen via de site.

• 10 Juli 2008 - 17:15

Ivo:

Hey amerikanen.

mooie camper van binnen lekker ruim volgens mij.

Zijn er daar in amerika andere verkeersborden dan in nederland, anders moet ik die ook voor me theorie gaan leren :)
    of hebben ze daar gewoon strenge parkeerwachters.

nog prettige vakantie,
    groeten ivo

• 10 Juli 2008 - 20:27

Els:

Hoi, daar is ik weer.

Wilde nog even zeggen dat het met Bennie ook goed gaat hoor. Na het eten ga ik een rondje met 'm lopen, hij weet het al precies, slimmerikkie.

En de bruiloft van Cock&Raluca was ook gezellig, goeie band, ook een mooie omgegeving. Ben daar blijven slapen, lekker ralaxt.

Nou, ga jullie weer groeten, en doe inderdaad maar rustig aan, je hebt tenslotte vakantie, dag hor.

• 11 Juli 2008 - 06:26

Piet Paulusma:

Hallo USA-gangers
    Het weer in california blijft tussen de 25 en 30 graden celcius, geen harenfeit. In de buurt van bosbranden is het nog warmer, dus pas op!
    Het campertje ziet er van binnen ook mooi uit zeg, lekker ruim nog.
    Geniet nog van alles in de USA en tot de volgende keer.