Dag 8 en 9 in de camper - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 8 en 9 in de camper - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 8 en 9 in de camper

Door: webmaster

13 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Op dag 8 zijn we van Lake Tahoe naar Yosemite National park gereden. Onderweg kwamen wij de spookstad Bodie tegen. Deze stad hebben wij bezocht. Daarna zijn we doorgereisd naar Yosemite. We zijn op een camping terecht gekomen waar het behoorlijk primitief was. Even lekker van de wereld weg, geen licht, telefoon, internet, douche etc. We moesten alle voedselresten opruimen omdat er in de omgeving van de camping beren in het wild rondliepen. Voor de rest is het er ontzettend mooi. Er lopen ook herten en eekhoorns rond.

Op dag 9 zijn we naar de watervallen geweest. Op de heenweg naar de watervallen hebben wij een beer zien lopen. Toch wel heel indrukwekkend om zo`n beest te zien oversteken en dan was het nog maar een kleintje!! Jammer genoeg hedden wij geen fotofoestel bij de hand.
De wandeling naar de watervallen was een behoorlijke klim de berg op, maar zeker de moeite waard. We hebben op dezelfde camping overnacht. In de rivier naast de camping hebben wij ons van het zweet ontdaan. Brrrrrr~!!

• 13 Juli 2008 - 08:16

Elly:

Hallo
    Deze foto's kennen we van films,maar zijn toch waarheid zoals we zien. Harry ben je aan het kijken of je nog wat kan renoveren?
    Lia wat heerlijk hé geen drukte en file's. Geniet ervan.
    Hier is het weer iets beter. (eilandweer)
    Groetjes