Dag 11 in de camper - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 11 in de camper - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 11 in de camper

Door: webmaster

14 Juli 2008 | Verenigde Staten, Cedar City

Vandaag zijn we naar de Zion Canyon geweest.Het was er alweer ontzettend mooi en dan hebben we nog niet eens zo heel veel gezien want we hadden geen zin om te wandelen.Het was bewolkt, maar erg warm weer, in de middag kwam de zon er weer bij. Gelukkig is het bij jullie ook weer wat beter zag ik op weeronline.
Hebben jullie al vakantie, Elly?

We dachten vandaag door te reizen naar Glendale (vlakbij de Bryce Canyon), maar bij de Zion Canyon zit een tunnel waar wij met de camper niet doorheen konden. We zijn dus weer op dezelfde camping als gisteren. Morgen gaan wij via een andere weg naar het punt waar wij vandaag wilde zijn.

Wat ik gisteren heb verzwegen en volgens de jongens toch moet op schrijven is dat ik gisteren ben aangehouden door the police!!
Ja, ja, 19 mile te hard. Gelukkig bleef het bij een waarschuwing. Misschien toch een voordeel als je vrouw bent? Nu toch maar beter opletten net zo als in Holland.

Ivo veel succes woensdag met je theorie examen. Enne...Els geef Benny maar een dikke knuffel.

• 14 Juli 2008 - 07:25

Carla:

Hoi familie Oostveen,

Wat ziet het er allemaal schitterend uit. Komen jullie geen ogen tekort?

Zag vanochtend op het nieuws dat er naast de bosbranden ook noodweer is in Californië. Hoop dat jullie daar van verschoond blijven.

Groeten vanuit een (nog)zonnig Waverveen,
    Carla.

• 14 Juli 2008 - 07:28

Carla:

Vergeet nog wat:

geniet ervan natuurlijk en Lia: let op je snelheid.

Groetjes, Carla.

• 14 Juli 2008 - 20:23

Elly:

Hallo familie
    Wij hebben vakantie. Het is goed begonnen met vandaag mooi weer maar het blijft niet zo .We wachten maar af.
    Zeg het maar eerlijk van die snelheid. We horen het toch wel.
    Groetjes

• 15 Juli 2008 - 11:16

Willie En Martien:

Mooi he daar
    wij hopen dat jullie het naar jullie zin hebben.

de poes eet alles op wat ik voor hem klaar zet
    hij vind het wel lekker rustig dat jullie er niet zijn.

• 16 Juli 2008 - 16:03

Toon Bots:

Leuke hoek van Amerika om te rijden. Neem de I1 eens van San Diego naar LA. Fantastsche route. Vliegdekschepen in San Diego zijn ook gaaf. Carmel is prachtig. Clint Eastwood woont hier woont hier. In ieder geval; veel plezier daar in de States.