Dag 12 en 13 in de camper (Bryce Canyon) - Reisverslag uit Navajo, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 12 en 13 in de camper (Bryce Canyon) - Reisverslag uit Navajo, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 12 en 13 in de camper (Bryce Canyon)

Door: webmaster

18 Juli 2008 | Verenigde Staten, Navajo

Wat is het toch verschrikkelijk mooi hier!! Op dag 12 zijn we naar de Bryce Canyon gereden. S`Middag ging het regenen, dus zijn we met de auto door de Canyon gereden. Gelukkig hebben wij geen noodweer gehad, Carla. Wij zitten niet meer in Californië, maar in Utah.

We hebben bij Cannonville (net voor het Nationale Park) overnacht en op dag 13 hebben wij een tour op quad`s gemaakt. S`Middags hebben wij in de Bryce Canyon gewandeld. Eerst bergafwaarts, dus de terugweg viel wat tegen. Enne… gewoon geen kaart meenemen, natuurlijk. Het deed ons wat denken aan een wandeling in België met onze gids Bernard, die iedere keer zijn kaart omdraaide en zei dat we er bijna waren. Maar nu hadden wij wel water bij ons, gelukkig!! Na de wandeling van ca. 12 km zijn we doorgereden naar Navajo. Het was niet helemaal de bedoeling zover te rijden, maar ja als je geen RV campground tegenkomt moet je wel. Er was geen huis te bekennen en we zijn de hele rit, denk ik 10 auto`s tegengekomen. Wij zijn beland op een campground aan de coloradoriver, waar erg weinig te beleven was, maar weer indrukwekkend mooi. Er stonden nog wel 4 campers op de camping en er was geen beheerder, maar je moest geld in een enveloppe doen. Het was er ontzettend warm, volgens de ober van het restaurant waar wij hebben gegeten, blijft het daar s`nachts zo`n 32 graden en overdag is het ca. 45 graden.