Dag 15 in de camper (Las Vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 15 in de camper (Las Vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 15 in de camper (Las Vegas)

Door: webmaster

18 Juli 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn wij vanaf Seligman via de route 66 naar route 93 gereden, waar de Hoover Dam is. Deze stuwdam zorgt voor de elektriciteit in Las Vegas.

Na wat foto`s gemaakt te hebben zijn we doorgereden naar Las Vegas. Wat is het weer druk, zeg!! Het is hier ook warm, maar met de airco(we hebben nu stroom) moet het vannacht wel lukken. Wij blijven hier twee nachten. De foto met de hoge torens is het uitzicht terwijl ik dit bericht zit te tikken. Boven in de ronde smalle toren kan je je omhoog laten schieten en je kan je ook voorover laten vallen. Wij gaan is kijken of we dat ook durven.

Van andere mensen hebben wij inderdaad gehoord dat het heel slecht weer is geweest in Californië. We hebben dus per ongeluk de goede route uitgekozen. Ivo gefeliciterd met het behalen van je theorie- examen, nu de praktijk nog even!! En Willy laat de poes nog maar even genieten van de rust want we komen er alweer bijna aan.

Jullie horen nog van ons.

• 18 Juli 2008 - 13:27

Lia:

wat een spannende reis.
    hebbne jullie je echt laten afschieten?
    dat eekhoorntje was wel heel lief!
    wat een camper! daar heb je tenminste de ruimte!
    fijne vakantie verder.
    prachtige foto's.

• 18 Juli 2008 - 15:22

Corina:

Hoi familie Oostveen,
    wat een mooie omgeving zeg.Wel genieten. En in Las Vegas niet te veel gokken he!!
    Gr. Corina

• 18 Juli 2008 - 15:53

Ivo:

hey,

En hadden jullie de lef om je te laten afvuren??
    Wat gaan die roddels van tegenwoordig toch snel hea binne 2 dagen weten ze het zelf in amerika!!!
    Nog veel plezier daar, de kans is groot dat jullie daar mooier weer hebben als wij hier.

groetjes Ivo en de rest

• 18 Juli 2008 - 15:55

Ivo:

enuh oja,
    Bellen jullie even als jullie miljonair zijn geworden in las vegas.

Succes toegewenst met gokken.

Groetjes

• 18 Juli 2008 - 20:18

Frans En Sandra:

erg mooi wat jullie ons allemaal laten zien.
    went het allemaal al een beetje in de usa. de grote biefstukken en het fastfood. p.s je bent in de buurt waar ik zelf ook ben geweest (arizona). gr frans en sandra.