Dag 14 in de camper (Grand Canyon) - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu Dag 14 in de camper (Grand Canyon) - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van oostveen - WaarBenJij.nu

Dag 14 in de camper (Grand Canyon)

Door: webmaster

18 Juli 2008 | Verenigde Staten, Seligman

Wij dachten een rustig nachtje te hebben, maar toch slaap je niet lekker met 32 graden en er stond ook nog veel wind. Er klapperde van alles in de camper en ook de kozijnenboer Bluemink belde s`nachts nog. Lia s`morgens nog ziek, was het van de warmte of toch te weinig van dat spul gehad( puur zonder de suiker). Dat zal het wel zijn, want de koffie in de USA lijkt wel slootwater. We zijn dus maar snel opgestapt want de temperatuur liep ook al weer snel op.

Op weg naar de Grand Canyon hebben wij onze ogen weer uitgekeken. We zijn door het park gereden en s`middags hebben wij een helikoptervlucht boven de Canyon gemaakt. We hebben er niet veel foto`s van want de batterij was op, jammer, he? Daarna zij we doorgereden naar Seligman, aan de route 66. Echt historisch!!